Björk - Hyper-ballad

Tänään oli todellakin mielenkiintoinen päivä, aivan kuten ennustin.
Ensinnäkin luokkamme voitti väripalkinnon - Pandan Juhlapöytä-konvehtirasian. Hurraa.
Hauskaa oli.

Ensirakkauteni poistui elämästäni eläväisesti suuren rekan lavalla, karjuen "NOLLA!", soitellen lehmänkelloa pukeutuneena Elvikseksi.
En oikein tiedä, mitä minun pitäisi tilanteesta ajatella. Itkeäkö vaiko nauraa. Itseasiassa, olen tehnyt jo molempia.
Oikeastaan, omalla tavallaan se oli aika hienoa. Ja juuri sellainen tuntu, että "tapahtuuko tällaista vain minulle?"

Huomenna on Wanhojentanssit. Karmaisevaa. Saa taas pilttiä ja huulipunaa naamaansa.